Враження від конференції
6 червня в Херсоні за ініціативи Миколаївського Центру інформаційної підтримки бізнесу при підтримці Херсонської обласної державної адміністрації та ЄБРР у рамках ініціативи ЄС EU4Business відбулася конференція «Розвиток ринку туристичних послуг». Це перший захід такого плану в Україні. Начальники відділів рекреації, Сергій Шкарупа, та еко-освіти, Тетяна Крючкова, відвідали конференцію задля розширення співпраці НПП «Нижньодніпровський» з представниками українського туристичного бізнесу.
Модератор заходу Олександр Лієв (голова Асоціації індустрії гостинності України, засновник zruchno.travel, екс-міністр Автономної республіки Крим) розповів про невикористані туристичні можливості України. Він підкреслив, що необхідно перетворювати спільнІ ідеї у туристично привабливий продукт, а потім пропонувати його туроператорам. Одним із засобів збільшення кількості туристів пан Олександр бачить створення взаємовигідних об’єднань між конкурентами. Пан Лієв надав цікавий приклад: туристи з Китаю (до речі ця нація найчисельніша з туристичних спільнот в світі) довго ігнорували відпочинок у Криму. Тоді представники туроператорів України, Туреччини та Грузії об’єдналися і створили вдало продуманий спільний тур, що пропонував відпочинок у вищезазначених країнах чорноморського басейну. Хвиля китайських туристів відреагувала високим попитом саме на цей продукт.
Тетяна Волинець (голова Департаменту туризму та курортів Херсонської ОДА) звітувала про збільшення відпочиваючих за останні роки, але наголосила на необхідності підвищувати якість послуг, залученні перевірених перевізників та кваліфікованих гідів. Наразі триває навчання представників Всеукраїнської асоціації гідів саме під керівництвом департаменту туризму Херсонщини .
Яніна Гаврилова (голова правління ГС “Всеукраїнська асоціація гідів”, директорка навчально-консультативного центру по туризму) розповіла про інструменти підвищення якості послуг.
Подорож на південь запропонував Павло Білецький, співзасновник туристичної компанії ХерсON. Павло наголосив на туристичних можливостях Херсонщини не лише влітку, але й в зимовий період, додаючи як приклад зимовий каякінг. До речі цей вид активного туризму став можливий саме завдяки об’єднанню декількох туроператорів Херсонщини.
Про високий вплив VR-технологій (віртуальні технології) у просуванні туристичного об’єкту, бізнесу, окремої території розповів Олексій Мирошников (директор Херсонського брендингового агентства ГРЕЙДС). Олексій продемонстрував панорамні зйомки-360°, які вдало та професійно відзнято для популяризації найчарівніших херсонських атракцій. Також пан Мирошников зауважив: інтернет-простір, що пов’язують з Херсонськими принадами, в більшості відрізняється дуже низькою якістю зображень. На його погляд, це псує обличчя нашого регіону перед можливими відвідувачами туристичних об’єктів.
Спікери наголошували на обов’язковому розвитку сектору послуг для задоволення найрізноманітніших потреб, а саме: відпочинок для дітей окремо від батьків, для родин; асорті активного і пасивного туризму.
Заслухавши та обговоривши доповіді, присутні на конференції визнали важливість якісної і грамотної популяризації туристичних та рекреаційних можливостей регіону з метою зростання інвестиційної привабливості територій.
Trackback from your site.